8 Kasım 2009 Pazar

"EZİZ DOSTUM" ŞARKISI VE MELZA BURCU İNCE

Dün akşam (7 Kasım 2009) Star Haber'de bir türkünün ve bayanın haberi yapılıyordu. Güneri Civaoğlu'nun Şeffaf Oda programına katılan Melza Burcu İnce isimli oyuncu ve aynı zamanda şarkıcı olan bayan, "Eziz Dostum" isimli Azeri Türküsünü söylemiş yayında. Ardından ise internette programın ilgili kısmı, daha doğrusu o şarkı büyük ilgi görmüş ve izlenme/dinlenme rekoru kırmış. "Allah Allah, neymiş bu türkü" dedim, sonra haberlerde dinleyince gördüm ki türkü çok güzel, Melza Hanım da çok güzel söylemiş. Hem sesi çok güzel, hem de Azeri aksanıyla çok güzel söylemiş. Star Haberde dinledikten sonra nette kısa bir araştırma yaptım ve gördüm ki ilgi gerçekten büyük. Olmayacak gibi de değil ki, hem türkü çok güzel hem de söyleyen çok güzel söylemiş, sesi çok güzel.

Aslen Aziz Babaev'e ait türkünün sözleri, Melza Burcu İnce yorumu ve de Melza Hanım hakında minik bilgi aşağıda:


Hürriyet Video'larını izlemek için Flash 7 veya daha yüksek eklenti yüklenmeniz gerekmektedir. Yüklemek için tıklayınız!!!


Eziz Dostum

eziz dostum menden küsüp incidi
ayrılık yaeğ kimi çekti yeridi
gezdigi yerleri od basıp indi
o gedip galmışam hesretindeyem

neçe nağme goşum
neçe dillenim
dost gedip özüme gelebilmirem
ele bir ellerim yoh olur menim
gözümün yaşını silebilmirem

çaldığı tarını getirin mene
görsün ki çalmakta neçe mahirem
elinde yay kimin incelsin gene
ziyler hep çekilin güyüldü odam

neçe nağme goşum
neçe dillenim
dost gedip özüme gelebilmirem
ele bir ellerim yoh olur menim
gözümün yaşını silebilmirem

Melza Burcu İnce

Şehir / İlçe: İstanbul / Kadıköy
Doğum Yeri: İstanbul
Doğum Tarihi: 02.09.1985 (24)
Eğitimi: İstanbul Teknik Üniversitesi Türk Musikisi Devlet Konservatuarı
Cast Ajansı: Tümay Özokur Casting
Yabancı Dil: İngilizce(İyi)
Spor ve Yetenekler: Yüzme, Şarkı Söyleme, Oryantal
Şive: Karadeniz Şivesi, Roman Şivesi
Enstruman: Gitar(Orta), Keman(Orta), Piyano(Orta)
Oyunculuk Eğitimi: Şahika Tekant(Devam)

Filmografi:
120 (2008) - Reyhan
Adab-ı Muaşaret (2009) - Öğrenci
Kampüste Çıplak Ayaklar (2009) - Şiva

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...